השוואת מחירים - כיצד משווים מחירים

כיצד משווים מחירים בצורה הטובה ביותר

השוואת מחירים – כיצד משווים מחירים?

אף אחד לא אוהב לגלות ששילם מחיר גבוה מדי עבור פריט שאפשר היה למצוא בעלות זולה יותר.

מצד שני לפעמים אנחנו מוצאים עסקה אטרקטיבית מאוד במבט ראשון אבל בסופו של דבר היא מתגלה בעייתית.

בהתאם חשוב מאוד לדעת לבצעת השוואת מחירים בצורה חכמה ולא רק על סמך הסכום שנשלם.

1. השוואת מחירים – מה בדיוק מקבלים?

לא מעט בעלי עסקים מציגים הצעות מחיר אטרקטיביות מאוד – אבל מטשטשים את העובדה
שעבור תוספות הכרחיות תידרש תוספת תשלום.

כך למשל אפשר להיתקל בסמארטפונים בעלות נמוכה אבל ללא מגן מסך, בלי אחריות וכו’.

עוד דוגמה היא כרטיס טיסה זול אבל כזה שלא מאפשר העלאת מזוודות למטוס אלא אם כן נשלם על כך בנפרד.

בנוסף כשמבצעים השוואת מחירים באינטרנט חשוב לכלול גם את עלות המשלוח, אם ישנה כזו.

מצב בעייתי אחר הוא כשמוצע לכם דגם ישן, למשל של טלוויזיה, כך שהמחיר אולי נמוך אבל גם התמורה לא גבוהה.

2. חדש או משומש?

סעיף מהותי אחר בתשובה לשאלה כיצד משווים מחירים הוא בדיקת מצב המוצר:
כך למשל יש הבדל בין סמארטפון חדש לסמארטפון “מוחדש” (כלומר כזה שכבר היה בשימוש, ואולי אפילו נרחב).

חשוב להדגיש שפריט משומש הוא לא בהכרח בחירה שגויה. הוא יכול להיות במצב טוב,
ובנוסף זוהי בחירה נכונה מבחינה אקולוגית, אבל כדאי כמובן לדעת על מה אנחנו משלמים.

3. מי המוכר?

המלצה חשובה במיוחד היא לבחון את רמת האמינות של המוכרים, ובפרט אם מדובר על מוצר
שלא מתקבל באספקה מידית – בגלל שהזמנו אותו באינטרנט, בגלל שנדרש זמן לייצר אותו (למשל סלון) וכו’.

בפרט כדאי לפעול לפי הכלל “כבדהו וחשדהו” כשאנחנו נתקלים במחיר נמוך מאוד.

לא כל מבצע משתלם הוא מלכודת, אבל למרבה הצער ישנם גם לא מעט מקרים שבהם הכסף שולם ואז המוכר נעלם.

בפרט רלוונטי סעיף זה לשאלה כיצד משווים מחירים באינטרנט,
וזאת מהסיבה הפשוטה שהשארת פרטי אשראי באתר מפוקפק עלולה להוביל לעוגמת נפש משמעותית.

4. השוואת מחירים – בלי לחץ

בעלי עסקים אוהבים לנסות להלחיץ את הקונים עם למשל “מבצע ל-24 שעות בלבד!”.

באתרי אינטרנט תראו לפעמים אפילו שעון ספירה לאחור שמטרתו לגרום לכם למלא במהירות את פרטי האשראי
בלי לבצע השוואת מחירים יסודית באמת – אמנם יש מצבים שבהם באמת צצה הזדמנות חד-פעמית,
אבל ברוב המקרים לא כדאי לוותר על סקר השוק שתכננתם לבצע, ובאופן כללי רצוי לזכור שלחץ הוא מתכון לכישלון.

תגובות: 0

* כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

פוסטים אחרונים

קטגוריות

תוכן מגזין חיסכון

מגזין חיסכון מכיל בתוכו מגוון רחב של תכנים, בין התכנים תוכלו למצוא תכנים שיווקיים, תכנים חינמיים ותכנים פרסומיים משלל בעלי עסקים / נותני שירותים המעודדים מכירות.

איננו בעלי המוצרים / שירותים ולכן איננו אחראים על טיבם.

חלק מהמוצרים / שירותים מקנים לנו עמלה על מנת שנוכל להמשיך לפעול ולעזור לכם להמשיך לחסוך, צוות המגזין עושה כל שביכולתו על מנת להביא לכם את המוצרים ונותני השירותים הטובים ביותר, אז קדימה חברים מתחילים לחסוך ובגדול.